zondag 24 juni 2012

Award




    Ik heb een Sunshine Award ontvangen van Ilse  , Dank je wel!!!.

Een leuk initiatief om diegene van een blog die je volgt beter te leren kennen.
De regels voor deze award zijn:
Bedank diegene waarvan je de award heb gekregen
Beantwoord de 10 vragen:

Wat is je favoriete dier?
paard
Wat is je favoriete getal?
4 of 6
Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
sap
Facebook of twitter?
geen van beide
Wat is je passie?
mijn man, kids en tekenen
Krijgen of geven?
geven het meest maar het krijgen is ook wel erg leuk. vooral als het een verrassing is. (:
Wat is je favoriete patroon?
alles is erg leuk om te doen.
Wat is je favoriete dag van de week?
woensdag
Wat is je favoriete bloem?
een (geur)roos
Wat is je favoriete land?
Nederland maar als ik een keer op reisje zou gaan ...dan zou ik Schotland/ Engeland kiezen.
Nomineer 10 nieuwe blogs en informeer ze dat ze de Sunshine Award ontvangen.


succes iedereen!!
groetjes Dora



1 opmerking:

  1. Ben toch weer iets over jou te weten gekomen. Leuk! Bedankt dat je hem ook aan mij geeft. Of ik er iets mee doe, weet ik nog niet. Ik was gestopt met awards namelijk (sorry)

    BeantwoordenVerwijderen