maandag 30 juli 2012

vogel

hallo,

deze creatie heb ik van te voren kunnen maken voor creaine. ik mocht gast-designer van de maand Augustus zijn.
de thema voor die challenge blog is: een  LABELKAART maken, dus een kaart met tenminste 1 label erop.

hieronder is mijn inzending.
deze vogel 'roodkopGouldamadine' is Na-getekend uit een dierenboek die ik van een rommelmarkt heb gekocht.
ik was erg van onder de indruk van dit  vogeltje. zoveel kleuren bij elkaar.
ben er nog niet helemaal tevreden misschien dat ik de tekening nog wat ga bijschaven. (:


ik heb een gevouwen enveloppe-kaart gemaakt met daarin labels.


de tekst label is gemaakt door Marianne
papier is van de Action.


er zit een bloem op de enveloppe-kaart. gemaakt van bind-draad en versierd met kralen.

doen jullie ook mee??
lijkt geen moeilijke opdracht te zijn. een labelkaart. kijk maar op hun blog voor nog meer voorbeelden en ideeën  van de andere teamleden.

groetjes Dora



9 opmerkingen:

  1. Het is weer weer een heel mooie tekening geworden,een heel mooi gekleurd vogeltje, met een hele moeilijke naam. Een erg mooie combinatie met die labels.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora, nou jij hebt zeker aan de uitdaging voldaan zeg, prachtig al die labels!! En wat een mooi vogeltje! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Dora, heel mooie gekleurde vogel ook!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw schitterend gemaakt Dora, heel mooi gedaan zo.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow...die vlogel lijkt zo van mijn beeldscherm af te vliegen. Knap werk weer Dora!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat supergaaf en ik zou de vogel zo laten, hij is superleuk ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke labelkaart Dora. En wat een mooi kleurig vogeltje is dat!

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Dora,

    wat een mooi vogeltje is het. En je hebt het natuurlijk prachtig nagetekend!! Ik ga eens kijken op het blog.Leuk dat je gastdesigner mag zijn !! En de labels zijn erg leuk in de kaart!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen