woensdag 15 augustus 2012

bos

hallo,

een kaart met een bos tafereeltje.
dit is zelf getekend. en ingekleurd met Derwent coloursoft potloden. 



het trouwkaart gaf wat vragen....een stempel of zelfgetekend.
het was zelfgetekend. sorry voor de verwarring. ik was vergeten om dat erbij te vermelden.
maar hartelijk dank voor al die reacties.
ik blijf het bijzonder vinden dat jullie elke keer weer even langs komen.
dat ik elke keer wat post is,  ik heb vakantie. 
het huishouden staat op een laag pitje en ook de werkzaamheden op de boerderij (wat ik kan doen).

succes iedereen en een fijne dag!!

groetjes dora

great outdoors
alles mag
vakantie
scalops

27 opmerkingen:

  1. hoi Dora,
    kon ook niet anders dat die prachtige trouwkaart zelf getekend was:0) Deze heb je ook weer heel mooi getekend en ingekleurd!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Dora, je tekentalent komt weer ten volle tot zijn recht!!! Prachtig bostafereel en heel mooi ingekleurd ook!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dora,
    Wat een supermooi kaartje weer. De afbeelding heb je weer zo mooi getekend en ingekleurd daar hoef je verder ook niet veel extra's meer aan toe te voegen. Supersss.
    Geniet lekker van je vakantie, jullie hebben in ieder geval heel erg mooi weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! En wat gaaf dat je dat zelf getekend hebt!

    Bedankt voor het meedoen bij de creatieve Zebra!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtkaart van jou hand. Zijn die bij jullie ook nog in hetecht te zien? Nog even en je gaat de bronsttijd weer in.Ik hoorde dat er dan speciale wildtochten worden gehouden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer prachtig getekend.
    Een heel leuk bostafereeltje, 't is een geweldige kaart geworden.
    Groetjes van boerinneke,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Card Dora, Beautifully drawn and colored.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat verklaart een heleboel, dat je vakantie hebt.
    Leuke kaart ook weer deze en het gaat afgezaagd klinken, maar wat een talent! Leuk dat je dat nu gebruikt om anderen een plezier mee te doen! Ik vind hem prachtig!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat kun jij prachtig tekenen Dora, schitterend !! Prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dora,

    Had niet anders verwacht als dat je de trouwkaart zelf getekend had super.
    Dit kaartje is ook weer z'n kunstwerk van je, wat een talent heb je toch.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie getekende kaart heb je weer gemaakt, super hoor
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart en heel mooi getekend en ingekleurd, gewoonweg fantastisch...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldige kaart Dora! Prachtig getekend en gekleurd! Geniet van je vakantie! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Dora,
    Wat is dat toch geweldig als je zo ontzettend mooi kan tekenen. Wil je niet een keer een tutorial maken? Wij willen allemaal wel eens een boom/grasachtergrond oid bij een stempel maken, weet alleen niet hoe. Zou leuk zijn als je het ons kan laten zien?? Maar misschien zie je dat ook wel helemaal niet zitten hoor. Was maar een idee omdat ik telkens vol bewondering naar je creaties kijk. lees dat je op een boerderij woont, leuk! Wat voor bedrijf is het?
    Tot blogs,

    X Annika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi,
      we hebben een akkerbouwbedrijf. we verbouwen erwten,zilveruitjes, graan en suikerbieten.
      groetjes

      Verwijderen
  15. Wauw Dora wat super gedaan zeg, en dat jij dat trouwpaartje zelf heb getekend, top hoor, dat doe ik je niet na. Je hebt er weer superkaart van gemaakt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een geweldige kaart geworden! Vind ik zo knap dat je dat zelf tekent!!! Bedankt voor het meedoen met de challenges over at Craft a Scene!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap hoor Dora, dat plaatje is prachtig.
    Mooi kaart is het geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen


  18. Good morning Dora,

    You have created a really lovely scene here and I love the way you have included a little animals especially squirrel.

    It's great to see you at Craft a Scene challenge this month, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Dora ,wat leuk dat je mijn volger bent geworden,ik ben blij dat je mijn berichtje leuk vond naar Nelleke toe,ik word ook jou volger hoor en weet ik probeer altijd te reageren op de creaties die worden geplaatst.
    Nu dan mijn eerste berichtje over deze kaart, ik bewonder je teken kunst heb je je dat zelf aangeleerd wat super zeg en ook zo prachtig gekleurd,weet je ik zit nu wel met mijn neus tegen het beeldscherm want dit wil ik even goed op mij in laten werken.Wat prachtig zeg.Ik hoop dat je met deze schitterende kaart een prijsje mag winnen dat zou echt verdient zijn,
    ik denk dat het eerste berichtje wel lang genoeg is toch?
    Fijne avond nog Dora en doe lekker rustig aan meisje want het word heet in Nederlanden Belgie
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely beautiful. You outdid yourself. Love the deer and the squirrel and all your trees and grass and leaves. Just stunning.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is gorgeous Dora! You are so good at sketching and colouring. Just beautiful. Thank you for joining us this month at Craft a Scene!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is gorgeous Dora, I love the deer creeping out from the trees and the squirrel on the branch.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart! Je hebt het zo mooi getekend!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hé Dora, nou zie ik dat je 'm al hebt ingezet!! Héél goed van je, en grappig genoeg is jouw eindnummer ook één van de nummers waar ik op behoor te reageren als DT lid! Dus bij deze, super dat je meedoet aan de LMM Challenge. Je kaartje is echt schitterend en ik wens je veel succes in de challenge. Groetjes, Frea DT lid LMM Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely scene! Your coloring looks great! Thanks for sharing with us at Little Miss Muffet Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dora, your drawing is so lovely! You could sell your images along with your peas. You have created a wonderful scene with lots of wonderful details. Thank you for joining us again at Craft a Scene. NancyD

    BeantwoordenVerwijderen