zaterdag 15 december 2012

nieuwjaar

hallo,

een kaart gemaakt als GD voor de Nederlandse kaarten uitdagingen challenge blog, thema Nieuwjaar/feest. 
vorige keer is mijn kerstkaart gekozen om Gast-designer te mogen zijn.
een hele eer....
alleen de thema baarde mij wat zorgen omdat ik net geen stempels van die thema had.
dan maar aan de slag met potlood en gum...((-:



ingekleurd met kleurpotloden.


de tekststempel komt bij Marianne vandaan.
heeft zij speciaal in het Nederlands gemaakt. 
dank je wel Marianne dat je dat voor mij hebt gedaan. 
erg lief van je.




deze afbeelding mag je gerust meenemen en maak er iets moois van!!
klik op de afbeelding......en afbeelding opslaan  kiezen.
veel succes!

groetjes Dora




17 opmerkingen:

  1. Prachtig Dora, wat een mooie tekening weer!!!En de inkleuring is ook echt perfect, ook de details op de kaart zijn heel leuk, ik voel me net op een aangenaam feestje in een gezellig interieur!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dora,
    Ik vind het GEWELDIG van je dat je zo'n MOOI nieuwjaarskaartje hebt gemaakt. De afbeelding is PRACHTIG en ik heb hem opgeslagen in een SPECIAAL mapje.....DANK JE WEL.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Dora.
    En ik neem de Afbeelding mee. Bedankt.
    Fijn weekend.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, super gemaakt. Groetjes Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat schitterend opgelost zo Dora, super weer wat je gemaakt hebt, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dora
    Leuk gedaan en de tekening heb je ook weer goed gedaan .de kaart van vrijdag is ook erg mooi ,het zijn inderdaad weer toppertjes.
    Fijn weekend groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje weer, prachtige tekening, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Complimenten voor de tekening en de kaart. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boffen wij even dat je zelf geen stempel had;-) Wat leuk gedaan en wat schitterend verwerkt op je kaart! Ik heb je plaatje meegenomen! SUPER bedankt! Maarre, misschien is mijn hoofd al te duf na deze drukke week:-)vraagje: wat bedoel je met dat stapeltje wit en groen naast de poedersuikerbus???
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tekening heb je gemaakt je kaartje is dan ook uniek geworden mooi hoor
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Dora, ik zeg maar zo wat je nu hebt gemaakt kan niemand anders dan jij, als we dan ook nog het afdrukje mee mogen nemen, super dank je wel, je hebt een prachtige kaart gemaakt en getekend, meisje wat heb ik een bewondering voor je, schitterend gedaan.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha die Dora,
    wat een idee zeg, maar ja.....als je ook kan tekenen is dat natuurlijk DE oplossing! Superleuk gedaan en dankje dat we ook deze weer mee mogen nemen!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Dora! Het is inderdaad wel fijn dat je zelf kan tekenen als je geen kant en klare afbeelding en je hebt ook altijd iets origineels!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Dora,

    Je hebt er al weer een prachtige kaart met tekening van je zelf van gemaakt.....en ja ik heb de tekening ook van je overgenomen en ga er zeker wat mee doen! Dank je wel!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en wat mooi weer getekend, digi opgeslagen en wie weet wat we er nog mee gaan maken. Bednakt en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Dora, wat een prachtige digi! Wat kun je toch goed tekenen! En zeker een eer om gast designer te zijn!
    Xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart!
    Je tekenkunsten zijn ook fantastisch!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen