woensdag 11 december 2013

mansi

Hallo Allemaal.

Bij deze kaart weet ik niet wat ik ervan moet vinden. De tipi is getekend het meisje (mansi) is van lacy sunshine

misschien verkeerd papier gebruikt?? 
volgens mij had ik gewoon een soort van een scene moeten maken.
tja.......mijn gezin vinden het wel mooi. maar ja....


Hierbij wil ik ook vertellen dat mijn winter kaart met de poes heeft gewonnen bij de challenge van 'kleuren met potloden'
geweldig nietwaar? ik ben er heel blij mee.

groetjes Dora



17 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je kaart heeft gewonnen, gefeliciteerd!

    Dit is ook weer een plaatje hoor!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A stunning card Dora, I love the colouring and the tiny fence.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je gewonnen prijs Dora, dit kaartje ziet er ook alweer zo mooi uit.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very sweet and lovely colours Dora.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem ook heel mooi Dora.
    'k Zou niet weten wat er anders aan zou moeten.
    Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dora,
    Ik vind het een schattig kaartje, leuke digi , mooie tipi, leuk het hekje..de bloemetjes...en leuk dat je poezenkaart gewonnen heeft, was dik verdiend..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie er niets verkeerds aan hoor....het is een heel mooi kaartje! Wat leuk dat je met gewonnen hebt met de poezenkaart....gefeliciteerd!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Dora
    ik vind de kaart wel leuk en de tipi is mooi getekend.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, heel erg leuk voor je. Dit kaartje is misschien voor jou iets anders geworden dan je bedoeling was, maar ik vind het een beeldje hoor, mooi gekleurd ook, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty, niks meer aan doen, ik zie er niks verkeerd aan. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Dora,
    ik vind hem helemaal super! Wat vind jij er niet aan kloppen dan?
    Heel mooi ingekleurd.
    En gefeliciteerd met je gewonnen prijsje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Ik vind dit kaartje wel leuk hoor! Ach ja je kunt niet overal tevreden over zijn. Ik wens je zaterdag heel veel plezier en succes bij het geven van je workshop. Ik sprak vanmiddag GerJanne, ze vertelde er heel enthousiast over. Ik baal wel dat ik niet mee kan. Maar Merle mag afzwemmen en ja daar hoort mama bij te zijn. Een volgende keer kom ik ook graag mee.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een heel mooie kaart Dora. Daar zou ik zeker niets meer aan veranderen...
    Gefeliciteerd met je prijs!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Dora,
    Ik vind dit kaartje wel erg leuk hoor. En hartelijk gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ik geef je gezin gelijk want ik vind hem ook heel mooi, het is een prachtig kaartje Dora maar misschien iets anders dan jij in gedachten had.
    Liefs van anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Dora - 'k vind het weer zo mooi gekleurd - voor mij is het een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je gezin heeft het juist hoor, want ik vind hem ook heel
    erg mooi, en tof dat je gewonnen hebt !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen