donderdag 9 januari 2014

house mouse


Hallo Allemaal,

even dit kaartje, niet zo druk, eenvoudige kaart.
gebruik gemaakt van goud gekleurd karton.
een kaart met restjes, dit keer.


groetjes Dora

use gold and/or silver
anything goes


p.s.
deze week probeer bij iedereen te kijken en te reageren, maar de internet ligt er telkens uit.
bij sommige heb ik nog kunnen reageren maar dan houdt het op.
nu heb ik weer internet dus gauw een kaart posten.
het heeft ook te maken met het weer. zodra er een bui regen komt gaat de internet eruit.
beetje weersgevoelig. (schotel)


38 opmerkingen:

  1. Hallo Dora
    Meisje wat heb jij mij verrast, wat een prachtige kaart heb ik van je gekregen voor de geboorte van mijn kleindochter Noa, de kaart staat hier te pronken hoor, mijn zoon vond het ook een schatje, dank je wel.
    Nu over je House Mouse kaart, wat is die lief, mooi gekleurd en prachtig afgewerkt,daar mag je van mij wel een prijs mee winnen, ik vind de kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Dora...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Dora, voor ik het vergeet: bij de DCL vragen ze als challenge een kaart met restjes. Hij is erg leuk zeg! Super met dat kwastje.
    Ik vind hem heel erg mooi. Lastig dat internet er vaak uitligt, maar ik zag dat het al gelukt was om bij mij langs te komen! Waardeer ik zeer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige house mouse heb je gemaakt Dora, echt een lieverdje en wat heb je mooie restpapiertjes, goed dat die ook nog gebruikt kunnen worden en hopelijk werkt je internet verbinding binnenkort weer beter, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a fabby card Dora - love that gold tassle - it looks gorgeous x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O dat internet he... Ik ben aan het bloggen en als ik het tabblad sluit moet ik weer helemaal overnieuw beginnen om de pagina's op te zoeken. Grr... Je kaart is leuk zo, hoeft ook niet meer op, dat goud maakt het wel fijntjes en de muizen passen er prima bij. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It is so cute Dora. Love the tassel and that great image. NancyD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Dora, loving the Clean and Simple design. That Gruffie is so sweet. Colors are wonderful along with that golden tassel. Glad you had time to play along with us at the House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief zomaar kaartje!!!En helemaal in orde hoor, sommige afdrukjes hoeven echt niet meer ik vind het schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een mooie kaart zeg en die beer wat een schatje.
    Vervelend dat internet zo slecht doet.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig Dora!
    Leuk gedaan en meer hoeft hier niet op.
    Ik zag je kaartje in mijn sitebar staan en dacht dat er een bezem op stond.....maar het is een kwastje!
    De kleurtjes zijn ook super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje Dora.
    Het moet niet meer zijn, heel stijlvol met
    een lief beertje...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart zeg! Groetjes Joanne
    ps. Hopen dat dit mooie, zonnige weer ervoor zorgt dat de schotel z'n werk wel doet!?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is weer een heel leuk kaartje geworden. Knap hoor dat je zo je restjes kan verwerken.
    Fijn weekend, groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Dora. Heel stijlvol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattig kaartje Dora en zó mooi ingekleurd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje Dora - prachtig gekleurd stempeltje en ik vind de layout heel mooi en stijlvol - super met het kwastje - 'k vind het echt een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I did send a message but I am not sure if it got through. I love that card with the tassel, very elegant. Thank you for your visits today, and your kind comments. xx Maggie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! this is stunning.
    you might want to consider entering this challenge

    http://gruffiesandguests.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amazing card. Thank for you for joining the Gruffies & Guest Challenge. Suzy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fab card Dora, love the colour scheme, thanks for joining in the fun at Gruffies & Guests, Anne-Marie DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart, Dora. Het is een plaatje om te zien. Alles past perfect bij elkaar. Wat een leuke digi.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooi kaartje Dora, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card! Thank you for playing along with us at Gruffies and Guests Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Cora, this is a gorgeous card. I love a "not so crowded" card. It really help to showcase the darling image. This one is a favorite of mine. Thanks for playing along with us here at House Mouse & Friends this week. Looking forward to maybe seeing some more of your beautiful cards real soon. Enjoy the weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so sweet Dora! I love the tired bear.
    Thanks for taking part in the Gruffies & Guests challenge.

    Silvia DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Dora wat heb je die beer mooi ingekleurd! Prachtkaartje!!!

    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fab creation, thanks for joining House Mouse & Friends Monday challenge, good luck.
    Happy crafting
    Mousey Hugs
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A beautiful card Dora, your fabulous colouring of the adorable image and stunning details!!

    Thanks so much for joining House Mouse & Friends Challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. FAB and Crisp. love the elements and colors. Thanks so much for playing along on our House-Mouse & Friends Monday Challenge Blog. Good Luck to you and please come join us again this week for our first Challenge of 2014 and more great prizes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heel lief kaartje
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Gruffies and Guests Challenge this month of “anything goes”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Gruffies and Guests Challenge Design Team Member)

    BeantwoordenVerwijderen