zondag 24 mei 2015

Nieuwe challenge Bij Lacy Sunshine/New challenge by Lacy Sunshine- BINGO

Hallo Allemaal,

Bij de challenge van Lacy Sunshine begint vandaag een nieuwe challenge.
Thema: tic tac toe/Bingo




De afbeelding heet: 

Georgie Giraffe

Of je kan stempels vinden bij KrejaTeja

Gekleurd met Derwent sofcolor potloden en StampinUp markers.


Mijn Bingo is: 
Ribbon- Lacy Sunshine- Handcolored image
or
Ribbon- Die cuts- Flowers


Deze vorm kaart heb ik ergens van een challengeblog. Ik weet alleen niet meer van welke site.
Via een reactie van Marian was deze vormkaart bij de Hobbyjournaal. Dank je wel Marian om dit te noemen.

Hopelijk  hebben jullie nog wat knutseltijd over om een keertje mee te kunnen doen.
Je mag met allerlei merken van stempels met afbeeldingen meedoen. (behalve Besties)
Succes!

Groetjes Dora

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Dora! Wat een lieve afbeelding en weer zo mooi ingekleurd. Mooi model kaart met prachtig papier! Fijne dag! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Dora,
    Ik heb hem ook een paar maal gemaakt,het is een erg leuk model, stond op het blog van het Hobby journaal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card Dora, nice soft summer colours.

    Hope you have a good Sunday.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie , schattige kaart, het modelletje van de kaart is prachtig , zal ik ook nog wel een keertje proberen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen