dinsdag 16 juni 2015

Geslaagd kaartje


Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor het reageren op mijn vorige post, ook dat jullie langs de scrappleizer blog zijn gegaan en eventueel hebben gereageerd en ook nog hier op mijn blog. tjonge....Dank jullie wel hiervoor. Bijzonder!

Een kaartje gemaakt, dit was in een opdracht van mijn dochter Marianne, want haar vriendin was geslaagd.
Kleuren van vriendin's crossauto moest het worden.  
Marianne wilde ook een finishvlag, tenminste, dat zwart/witte geblokte op de kaart.
Uiteindelijk  is dit kaartje het  geworden. Stoere meidenkaart.


Ook wil ik jullie vertellen dat mijn liftkaartje heeft gewonnen. Ik was totaal verbaasd....en laat ik het zo maar zeggen, Je bent altijd kritisch over je eigen creaties, nietwaar? Een ander kan de creatie heel anders bekijken. en dat was ook met dit liftkaartje het geval. Ik ben er super blij mee!! Yeah! 

Groetjes Dora

Geslaagd kaart




13 opmerkingen:

  1. Goed gedaan...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd ermee, het is ook een mooie kaart evenals deze. Zo leuk dat zwart wit en rood.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke en stoere kaart. Gefeliciteerd met je prijs, altijd leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, en lekker stoer. Je liftkaart was echt les best. Toen ik hem zag ddacht ik al dat die hoge ogen zou gooien. Want hij was leuk en origineel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf een superstoer is je kaart! Zal in smaak vallen bij een vast ook stoere meid.
    Je liftkaart was voor ons de mooiste en meest originele, nogmaals van harte Dora!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Dora....weer iemand heel blij met haar diploma en de prachtige kaart die jij voor haar gemaakt hebt...
    gefeliciteerd met het winnen van de liftchallenge...het was dik verdiend hoor...geniet ervan en veel plezier mt je prijsje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de kaart weer prachtig gemaakt Dora, die zal in de smaak vallen.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht van een kaart Dora - super gedaan.
    Gefeliciteerd met het winnen van de liftchallenge, superleuk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dora,
    dat je gewonnen hebt met je Liftkaart, verbaast me niets, ik vind hem ook erg mooi..
    Je kaartje voor de vriendin van je dochter is top, ik vind zwart/wit met rood altijd heel mooi...net als de prachtige kaart, die ik vandaag van jou mocht ontvangen, wat lief, ik ben er heel blij mee,
    lieve groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dora,
    Wat een leuke stoere meiden kaart is het zeg. Leuk als je en specifieke opdracht krijgt. Is hier ook wel eens zo.
    En jouw liftkaart was gewoon erg leuk en origineel. Gefeliciteerd nog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie strakke geslaagd kaartje, mooi gedaan!! Fijn dat je meespeelt met KIC, veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow een super mooi kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje en gefeliciteerd met je gewonnen kaart.
    groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen