zondag 11 oktober 2015

knutseldagje bij OmaDee

Hallo Bloggers en kijkers.

Iedereen hartelijk dank voor het langskomen en zulke leuke reacties achterlaten.
Hopelijk ben ik afgelopen vrijdag bij iedereen langs geweest. Ik had nog downloads over voor zolang het duurde....Ik vond het erg leuk om bij iedereen te komen kijken.
Zoveel uiteenlopende creaties zie je dan waardoor je ook weer inspiratie opdoet.

Gisteren samen met Judith richting bovenkarspel naar OmaDee. 
Ik had mijn potloden mee en wat stempels om daar geheel vrijblijvend te knutselen en gezellig te kletsen met Miranda.

Ik had bij Miranda een blokje papier (echo-park-the-story-of-our-family) besteld.
Prachtige papier zit in het blokje, mooi kleuren en printjes.
Daarmee ben ik aan de slag gegaan.

Hieronder een stempel van Magnolia.


Met dit kaartje hieronder heb ik mijn twijfels en alles is scheef!!
Scheef gesneden en scheef geplakt....
Miranda heeft goeie lijm, en als het vast zit, zit het ook vast!! 


Het was heel gezellige dag met Miranda, Judith en aantal bekende bezoekers.
Zo leuk om dan elkaar op deze manier bezig te zijn.
Miranda en Onno, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en het praatje!!

Fijne en een Goede zondag toegewenst.

Groetjes Dora

16 opmerkingen:

  1. Two super cards Dora and love the aqua colours along with the warm Autumnal ones.

    Enjoy your Sunday.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar zijn je kaartjes, hartstikke gaaf, het stoort mij niet dat bij de 2 de kaart alles scheef zit, vind het wel leuk, ja, die lijm, hopeloos, ik gebruik liever de transparante versie, super leuk dat jij 14 nov. naar de workshop van Monique gaat, helaas ben ik er niet bij, een jarige job, en de vraag; Mam, wil jij Faye een nachtje te logeren hebben? Tja, wat zeg je dan ?????JA, LEUK
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk Dora....en ach....een beetje scheef....waar?
    Ik zag dat ik op je vorig kaartje twee keer heb gereageerd....ik keek ook een beetje scheef denk ik ....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dora,
    Ja zeker ik zag je langs komen en dank daarvoor! Je kaartjes zijn heel leuk. En die onderste iets scheef, ja, daar kun je jezelf wel aan ergeren maar meestal ziet een ander het niet als je het niet zegt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Both of your cards are very beautiful. I love the papers you used on the first card and I think the image stands out beautifully from the background. And the second card is so positive, such great colours. Love it!
    Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dora,
    ze zijn alle 2 heel erg leuk, mooi kleurwerk en ook de 2de ziet er top uit en och..dat scheef dat hoorde toch zo..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke kaarten! ja, ik snap je wel over de tweede kaart. maar ja, het is en blijft handwerk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, en het klinkt inderdaad gezellig om zo met een aantal mensen samen te knutselen!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie kaarten allebei met een mooi design en mooie kleuren. Tja een beetje scheef, gewoon niks van zeggen :) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Dora,
    gezellig zeg, lekker knutselen met elkaar!
    het is je goed gelukt,
    en ach weet je het is allemaal handwerk dat mag dus wel wat scheef zijn,
    ik vind beide kaarten erg mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. had je het niet geschreven, ik zou er waarschijnlijk niet echt op gelet hebben dat het een beetje scheef was... Wel leuk met die rondjes ook!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn weer 2 prachtige kaartjes Dora...en prachtig zoals je dat leuke stempeltje ingekleurd hebt....en en is dat je het zegt dan kan je het zien ja....daarom gebruik is bison tex gellijm...kan ik altijd nog wat schuiven...alleen hij ruikt wat pikant...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi blokje, ik ken hem die is erg leuk. Gezellig om naar Miranda te gaan, staat bij ons ook nog steeds in de planning, ik had het er vanmorgen nog met GerJanne over. Het is handwerk moet je maar denken, je kaarten zijn wel leuk en l]als je niets had gezegd had lang niet iedereen het gezien, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Dora, what a lovely name :) and gorgeous cards .. Love the cute image on the first one and love all the beautiful colors. Nice color combo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het beide leuke en mooie kaarten en als je niet had geschreven dat het schreef was had ik het waarschijnlijk niet gezien. Nu heb ik zitten turen om het te ontdekken.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk dat je ook bij mij langs kwam. Hartelijk dank.
    Ik en mogelijk vele met me kunnen zich niet (meer) voorstellen hoe het zou zijn met maar beperkt internet. We zijn er zo aan gewend. Fijn in ieder geval dat je ook weer inspiratie hebt kunnen opdoen...

    Ik vind je eerste kaartje erg mooi. Je tweede, de scheve..is ook wel mooi al is het jammer dat de lijm het zo goed deed want anders had je 'm misschien iets rechter kunnen drukken ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen