maandag 9 april 2018

Kaart

Hallo bloggers en kijkers,

Vandaag een kaart met een stempel van PennyBlack.
De liftchallenge is  weer zo leuk, de vorige challenge vond ik ook heel leuk maar helaas geen tijd gevonden om mee te doen. De techniek dat de liftchallenge nu heeft, had ik nooit van gehoord. Spotlight technique. Even googlen.....en gisteren dit  kaartje kunnen maken. Gekleurd met de markers van de Action. De afbeelding 2 keer gestempeld voor een extra tak.
Ik ben druk bezig op het gebied van de hobby (opdrachten) en dat mag ik allemaal nog niet laten zien.
Er is maar weinig tijd om zomaar even aan de knutsel te gaan of te bloggen.


Groetjes Dora

liftkaart met techniek.
case the card of Samra
I choose the colour blue.

21 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dora
    Leuk effect geeft dat dubbel stempelen, mooi gemaakt en ingekleurd!
    Liefs Martha g

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden en deze stempel blijft mooi. Ook ik gebruik hem nog graag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige uitwerking van de challenge, deze stempel leent zich er goed voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bloemen staan helemaal in de spotlights, mooi.
    Een prachtige stempel van Penny.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart met deze mooie stempel en toffe techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart, Dora! Deze stempel leent zich perfect voor deze techniek! Leuk dat je meedoet en succes met je opdrachten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan Dora. Ik heb me er nog niet aan gewaagd maar ga nu wel even Googelen op spotlight techniek. Jij succes verder.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Dora,
    Je hebt een mooie lift gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi!
    Na alle gedoe hier met de glasvezel en de PC begin ik langzaam weer "bij" te geraken en deze challenge kriebelt bij mij ook...maar ook druk aan de gang :) en dan heb ik die van de maart-show nog steeds niet allemaal laten zien.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja Dora, je zal een aardig bezig bijtje zijn...wel leuk toch?! Ik vind je lift onwijs mooi geworden met de dubbel stempel techniek! Succes met alles hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Dora, I really love this.

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gelukt, deze spotlight kaart. Ik had er toevallig wel van gehoord, maar heb het nog niet gedaan. Staat op mijn to do lijst. EN druk met opdrachten, dat klinkt best goed!!! Ik ben benieuwd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute!!! Thank you for joining us at City Crafter, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw wat heb je de challenge mooi ingevuld Dora. Prachtige kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart met de spotlight techniek. Leuke techniek hè? Succes met je opdrachten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow.......deze is wel heel erg GAAF Dora!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed dat je zoveel opdrachten hebt, maar het zomaar knutselen en zien wat er ontstaat is ook zo heerlijk, hopelijk blijf je daar ook tijd voor houden!
    De stempel die je voor deze techniek hebt gebruikt vind ik super. Mooie uitwerking van deze challenge en leuk dat je nog een beetje tijd vond om hier aan mee te doen. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    ทางเข้า D2BET

    BeantwoordenVerwijderen