maandag 1 januari 2018

Sponsor bij 'do- all keratives'.challenge blog

Hallo allemaal,

Allereerst, alle goeds toegewenst voor het nieuwe (creative) jaar en sterkte voor diegenen waarvan verdriet, ziekte en gemis het nieuwe jaar (weer) ingaan.

Vandaag op nieuwsjaarsdag begint een nieuwe challenge bij: http://do-allkreatives.blogspot.nl/.
Voor die challenge blog ben ik benaderd door Doris en Alex (via Gerjanne is dat gekomen) met de vraag of ik sponsor wilde zijn. En dat ik ook eventueel een kaart wilde maken als gastdesigner.
Hieronder mijn bijdrage.
Voor deze challengethema is: alles mag met daarbij een bloghop. Kijk maar eens op hun challengeblog voor meer informatie.


Dank jullie wel dat ik sponsor mag zijn deze maand! Een hele eer.
Waarschijnlijk ben ik morgen of overmorgen weer met een nieuwtje...
Fijne dag allemaal!!

Groetjes Dora



15 opmerkingen:

  1. Een gelukkig,gezond en creatief Nieuwjaar gewenst Dora, je creatie is prachtig....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een héél goed creatief en gezond 2018 Dora.
    Je kaart is weer een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year Dora. Wishing you and your family all the very best for 2018. Fabulous card.
    Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor 2018 Dora! Een mooi jaar gewenst met veel creativiteit en uitdagingen. Ik hoop ook voor je dat je huisje op orde komt. Je hebt een mooi kaartje gemaakt, lekker frisse kleuren ook. Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dora voor jou en je familie een mooi, gezond en creatief jaar toegewenst.
    Dit is al een hele mooie starter en superleuk dat je sponsor bent voor de nieuwe challenge bij Do-All Kreatives. Ik had mijn eerste kaart klaar en kon er al meteen aan deelnemen.
    Je weet maar nooit, er moet iemand de gelukkige winnaar worden.
    Ik vind je tekenwerk echte kunst, valt erg bij mij in de smaak.
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk is deze kaart geworden ! mooi gemaakt
    een heel erg fijn, creatief en gezond 2018 gewenst,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig Nieuwjaar, Dora!
    Ik had het al op het blog van Do-Al(l) Kreatives gezien en ik ga beslist meedoen.
    Mooie kaart heb je met je eigen digi gemaakt....prachtig kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De beste wensen. Wat een leuke kaart weer! En wil je een keer sponsoren om je digi winkel nog bekender te maken bij mijn nieuwe Crazy for CAS, dan ben je welkom ;) Wat een leuke kaart. Laat me verlangen naar de zomer en de zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi dora,
    Dank je wel voor de lieve wens, ik wens jou en je gezin ook al het goede voor 2018!
    Mooie kaart hb je weer gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je sponsor mag zijn, ik zag het al op dat blog.Je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I couldn't say earlier Dora, but now I can, huge congrats on joining the Crafty Individuals team. Fabulous news. So exciting. Looking forward to working with you.
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is leuk nieuws om het jaar mee te beginnen.
    En wat een leuke kaart!!
    Heel mooi, creatief nieuwjaar voor jou en iedereen die je lief hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart,Dora en nog een gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen